Webinar: Sådan laver du markedsføring der virker

Webinar: Sådan laver du markedsføring der virker

For fødevareproducenter og spisesteder på småøerne

Torsdag d. 27. marts kl. 19 – tilmelding er ikke nødvendig

Forbrugerne bliver stadig mere bevidste om deres valg og eksponeres dagligt for et væld af annoncer på bl.a. de sociale medier. For at nå de rette kunder skal din markedsføring ikke blot tiltrække opmærksomhed, men differentiere sig positivt fra mængden. Det handler om at kommunikere værdien af dit produkt på en måde, der engagerer og konverterer de ”gode” kunder til din forretning.

Ny motivation til at arbejde målrettet med markedsføring
Mange oplever, at markedsføring kan føles uoverskueligt eller tidskrævende. Men uden målrettet markedsføring, kan det være en udfordring at skabe kendskab og efterfølgende salg.

Webinaret giver en ny forståelse for, hvordan du kan arbejde mere fokuseret med markedsføring – og vigtigst af alt, hvordan du kan gøre det på en måde, der føles naturlig og autentisk for dig.

Det får du med, når du deltager

  • FOODTELLING – sådan får du dit produkt til at tale direkte til kunden.
  • Inspiration og tips til opslag på sociale medier.
  • Eksempler på hvad der virker og ikke virker.
  • Markedsføringsmuligheder der kan være interessante for dig.

På webinaret møder du Kis Thy
Med mere end 35 års erfaring som selvstændig inden for forretningsudvikling, salg og markedsføring, på tværs af både større og mindre virksomheder inden for fødevarer og turisme, har Kis opbygget stor viden og indsigt i, hvad der engagerer, sælger og sikrer varige relationer. Hun deler sin praktiske viden og erfaringer om, hvad der virker og hvad der rammer netop din målgruppe bedst. Alt sammen med fokus på det, der virkelig tæller: at sikre en sund bundlinje og indtjening i din virksomhed.

Kis Thys definition af “gode” kunder:

  • Kunder der er bevidste om, at det er dyrere at producere, når man er en mindre virksomhed.
  • Kunder der ved, at der er lagt hjerteblod i produktet eller oplevelsen.
  • Kunder der forstår værdien, og dermed også prisen.

Deltag i mødet via dette link:

Deltag i mødet nu

Sammenslutningen af Danske Småøer har igangsat en indsats for fødevareproducenter og spisesteder på småøerne

I første omgang har opgaven været at afdække om der er ønske om et nyt fødevarenetværk på tværs af småøerne og undersøge, hvad formålet med et netværk skulle være.

  • Hvordan kan øernes fødevareproducenter inspirere hinanden?
  • Kan fælles markedsføring af deres produkter give værdi for alle parter?

Det er nogle af de spørgsmål, der bliver undersøgt i et aktuelt projekt.

Initiativet til fødevarenetværket udspringer blandt andet af resultaterne af den landbrugsundersøgelse, som Ø-sammenslutningen lavede i 2022, samt gentagne forskellige henvendelser fra fødevareproducenter til Ø-sammenslutningen over årene med et ønske om at samarbejde på tværs af småøerne.

Kontakt: Hermann Kragh Hare er projektleder og kan kontaktes på  projekt@danske-smaaoer.dk eller på tlf. 2728 8726