Webinar: Sådan får du flere af de gode kunder
Webinar: Sådan får du flere af de gode kunder
For fødevareproducenter og spisesteder på småøerne
Tirsdag d. 4. marts kl. 19 – tilmelding er ikke nødvendigt
Hvorfor er nogle kunder villige til at betale mere for den gode råvare eller den særlige madoplevelse? Hvem er de? og hvad får dem til at vælge netop DIT produkt eller DIT spisested ?
Forbrugerne bliver mere kræsne, bevidste og selektive i deres valg af fødevarer og oplevelser. Derfor er det afgørende at kende til deres købsadfærd, og hvad de gerne vil vide om dig og dine produkter, inden de beslutter sig for et køb eller et besøg. Storytelling er et magtfuldt værktøj, men i dag skal der mere til, for at tiltrække de “gode” kunder. Med den viden, kan du tilpasse og styrke din forretning og differentiere dig i markedet.
Det får du med, når du deltager i webinaret:
- De nyeste indsigter i forbrugeradfærd og købsbeslutninger
- Hvad der får kunderne til at betale mere for dine produkter
- Hvordan du kan skabe stærke relationer til dine kunder
- Et konkret værktøj du nemt kan bruge i din hverdag, til at differentiere dig på markedet og øge salget
På webinaret møder du Kis Thy
Med mere end 35 års erfaring som selvstændig inden for forretningsudvikling, salg og markedsføring, på tværs af både større og mindre virksomheder inden for fødevarer og turisme, har Kis opbygget stor viden og indsigt i, hvad der engagerer, sælger og sikrer varige relationer. Hun deler sin praktiske viden og erfaringer om, hvad der virker og hvad der rammer netop din målgruppe bedst. Alt sammen med fokus på det, der virkelig tæller: at sikre en sund bundlinje og indtjening i din virksomhed.
Kis Thys definition af “gode” kunder:
- Kunder der er bevidste om, at det er dyrere at producere, når man er en mindre virksomhed.
- Kunder der ved, at der er lagt hjerteblod i produktet eller oplevelsen.
- Kunder der forstår værdien, og dermed også prisen.